Beylikdüzü Vestel Servisi

Paylaş
jenerikte isimlerin / şeklinde yazılış biçimi nip/tuck'tan arak bi kere, yemezler.

ayrıca daha 2.bölümden vites düşüren bir dizi olarak bende küçük çaplı bir hayal kırıklığı yaratmıştır.
Beylikdüzü Vestel Servisi
şu duruma bakılırsa elde bir tek kıvanç var. evet illa ki tek başına diziyi götürür ama nereye kadar götürür bilemem...
Firma Rehberi
o değil de ben ezel'i özledim.ikinci bölümüyle de zevkle izlettirmiştir kendini (kıvanç tatlıtuğ'u değil diziyi izliyorum yanlış olmasın,tabi onu da izliyorum efendim). behzat ç. den sonra bu sene takip edeceğim ikinci dizidir.

kıvanç tatlıtuğ cidden güzel oynuyor yahu. başarılarının devamını diliyorum. ama dövüşe giderken adamı yağlamasalar iyiymiş.

not: bence dizinin tek olumsuz yanı gelecek bölümlerin az çok tahmin edilebiliyor olması.

Benzer Yazılar



Dipnot
Bu yazı 29 Şubat 2012 günü yazılmıştır.. Yazdığım yazıları RSS 2.0 sistemini kullanarak takip edebilir, dilerseniz yorum yapabilirsiniz.

0 yorum:

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Yorum Gönder