Başakşehir Vestel Servisi

Paylaş
bana "ya bırak allahını seversen kıvanç varken kim bakar o abiye" diye diziyi izlememi salık veren arkadasıma mesaj attıran dizidir. hele ki üniversiteye hazırlanılan yaşta hiçbi kız ciddi abiye aşık olmaz. hadi oldu bikere diyelim, ünide 4 sene o abiyle kalmaz... (dizinin tamamını seyredemedim ama en az 2-3 bölüm ardarda seyrederim gibi duruyo. hikayeyi sündürmeye başlayınca senarist takımı, kıvanç bile tutamaz beni)
Başakşehir Vestel Servisi

kıvanç tatlıtuğ adeta sawyer olmuş bu dizide. ayrıca ben sevdim, izliycem, pek güzel. hatta oturdum tekrar bölümünü bile izledim. sonra üçüncü kez yayınlandı, onu da izledim. sabah akşam doktorlar gibi yayınlansa izleyeceğim sanırım. doktorları da hiç kaçırmadan izliyorum zaten bir haftadır.
Firma Rehberi

Benzer Yazılar



Dipnot
Bu yazı 29 Şubat 2012 günü yazılmıştır.. Yazdığım yazıları RSS 2.0 sistemini kullanarak takip edebilir, dilerseniz yorum yapabilirsiniz.

0 yorum:

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Yorum Gönder