Bellona Halı Modelleri

Paylaş
dayı'nın ezel'e anahtarı verdiği hapishane sahnesi ne zaman olmuştu? bunu bilsek aslında herşey daha net olacak. (yoksa sadece ben mi bilmiyorum?)
ezel- ömer, hapishanedeki isyanda öldü denilerek dışarı çıkmıştı. dayıdan önce değil yani. anahtar verme sahnesinde ezel ziyaretçi dayı mı mahkum? ben öyle anladım.

bence dayı, benim hikayem çoktan bitti derken, selma - dayı - kenan hikayesini anlatmasının çoktan bittiğini kastetti. bu son anlattığı ise ömer 'in hikayesi idi.
yani bunlar hiç yaşanmadı.
yaşandı diye 2 sezondur gördüklerimiz dayının yazdığı bir hikaye. çünkü dayı'nın hikayesi çoktan bitmişti ve sonrasındakiler hiç yaşanmamıştı.
Bellona Halı Modelleri
ömerse, bir süre sonra af, vs hapisten çıkarak herşeyin bir şekilde başladığı yer olan fenere gidip yerleşti. oğlunun kendine yapılanları dayının yazdıklarından öğrenip gelmesini bekledi. azad dayının yazdığı hikayeyi, can'a okudu. can gerçek babasını öğrendi ve yanına gitti.

Benzer Yazılar



Dipnot
Bu yazı 28 Şubat 2012 günü yazılmıştır.. Yazdığım yazıları RSS 2.0 sistemini kullanarak takip edebilir, dilerseniz yorum yapabilirsiniz.

0 yorum:

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Yorum Gönder