İstikbal Yatak Fiyatları

Paylaş
final sahnesindeki ''kapıyı açan adam kimdi?'' tartışmalarında; ali-ezel-cengiz'di cevaplarının akıllıca olmayacağını kanıtlar tek şey denizfeneriydi bana göre.
İstikbal Yatak Fiyatları
cengiz'se de ezel'se de ali'yse de niçin deniz fenerinde yaşarlar anlamak güç. kenan birkan'ın tüm serveti cengiz'in.. hal böyleyken üstüne üstlük hayatının en berbat anını yaşayarak -aşağıya atılarak- paramparça olması istenilen cengiz niçin o fenerde yaşamak ister ki? ali'yse tası tarağı toplayıp çoluk çocuk fenere mi yerleşmiştir? ezel'i, kapısına bekçi dikip, bekçiye de tüm hikayeyi anlatıp (can ''babamı görmeye geldim, ben mert uçar'ım dedikten sonraki şaşkınlığını göz önünde tutarak) denizfenerinde yaşamaya karar verecek kadar ne ikna etmiş olabilir? dedim ya, bence üçü de değildi. bence birilerinin olması da gerekmiyordu. yani ali-ezel-cengiz'se bile bu adam (can) için şaşırtıcı olmayacaktır: cengiz'i babası biliyor, eyvallah; ezel zaten babası, mektubu okumuş gerçeği öğrenmiş, gördük; vefalıysa zaten ali onun için baba gibidir... o halde ''kapıyı açan kimdi'' açlığı ve merakı nereden geliyor anlamıyorum. bu doyumsuzluğa verilecek cevaplar hiçkimseyi şaşırtmayacak, kaldı ki sezon boyunca hangi kurgu çözülebildi de 'kapıyı açan kimdi'ye kaldı olay, o da tuhaf..

Benzer Yazılar



Dipnot
Bu yazı 28 Şubat 2012 günü yazılmıştır.. Yazdığım yazıları RSS 2.0 sistemini kullanarak takip edebilir, dilerseniz yorum yapabilirsiniz.

0 yorum:

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Yorum Gönder