Yatak Odası Modelleri

Paylaş
korkuyorum" maalesef korktuğum başıma geldi abi. ezel'in finalinden tatmin olmadım, ama ezel senaristlerine değil, yine lost senaristlerine küfretttim. alias hariç, onlar başlattı çünkü bu dallamalığı. bir de yanlış hatırlamıyorsam, ezel senaristleri dizinin taa başlarındayken verdikleri röportajlarda "lost'u çok beğeniyoruz, o tip birşey yapmak istiyoruz, lost'a özeniyoruz" gibisinden birşeyler demişlerdi. hakikaten de ezel de karakterlerin detaylı incelenmeye çalışılması, aynı zamanda oluşturduğu soru işaretleri bakımından lost'a paralel seyretti ve bitti. lost kadar açıkta bırakılmadı sorular ama yine de cevaplanmamış birkaç soru kaldı.
Yatak Odası Modelleri
neden küfrettim biliyor musun dostum? insanoğlu nankördür. 70 müthiş bölüm çekersin (kompliman yapıyorum), 71. bölüm sik gibi olur, ve dizi de o haliyle akılda kalır. bundan 1 sene sorsalar "ezel nasıl bir diziydi?" diye, "iyiydi, kötü bitti, bir daha izlemem" derim. aynısını lost için de söylüyorum tabii ki. dizi finaldir gibi vicdansız bir yargılama yapmak istemiyorum ama gerçekler bunlar. en azından benim için böyle. sevmiyorum arkadaş ucu açık şeyleri. sevmiyorum o kadar zaman boyunca kafa yorup, alayının boşa gitmesini.

Benzer Yazılar



Dipnot
Bu yazı 28 Şubat 2012 günü yazılmıştır.. Yazdığım yazıları RSS 2.0 sistemini kullanarak takip edebilir, dilerseniz yorum yapabilirsiniz.

0 yorum:

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Yorum Gönder