Zeytinin Faydaları

Paylaş
işin asıl eğlenceli kısmı da burada başlıyor. sürekli uyarı mesajı alan, arkadaş ekleme veya mesaj gönderme özelliği bloklanan, hesabı kapanan tipler sağda solda ağlamaya başlıyorlar hemen. "ben hiçbirşey yapmadım, kötü birşey paylaşmadım, kimseye küfür etmedim, benim hesabım niye kapandı?" falan gibi zırlamalara mutlaka denk gelmişsinizdir. sorsanız, tanımadığı 4232 tane kişiye mesaj yollamış cevap alamamış, 2412 tane kişiye arkadaşlık talebi yollamış ve reddedilmiştir, ama aklınca hiçbirşey yapmamıştır.
Zeytinin Faydaları

Benzer Yazılar



Dipnot
Bu yazı 28 Şubat 2012 günü yazılmıştır.. Yazdığım yazıları RSS 2.0 sistemini kullanarak takip edebilir, dilerseniz yorum yapabilirsiniz.

0 yorum:

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Yorum Gönder