abiye saç modelleri

Paylaş
genel kanının aksine insanların büyük kısmı burada : "şu anda sıçıyorum, şimdi bunu yedim. çok eğleniyorum, çok yalnızım" gibi ben merkezli şeyler değil günlük politik, magazinsel, tarihsel, felsefi, komik, ciddi olgu ve olayları tartışıp konuşuyorlar. yani en azından ben ve benim takip ettiğim çok sayıda insan böyle yapıyor. twitter artık ilk çıktığı zamanlardaki gibi "şu anda bunu yapıyorum, şu anda bunu ediyorum" sitesi değil. çook değişti. şimdi o tür şeyleri yazanları anında siktirediyor millet. artık twitter da ekşi sözlük gibi fikir platformuna döndü. burada yazdıklarını oraya da yazıyor millet. ben hala twit olayını pek yapmasam da takip ettiğim bayağı kişi var ve gündemi onların sayesinde bir nebze öğrenmekteyim. abiye saç modelleri

Benzer Yazılar



Dipnot
Bu yazı 29 Mart 2012 günü yazılmıştır.. Yazdığım yazıları RSS 2.0 sistemini kullanarak takip edebilir, dilerseniz yorum yapabilirsiniz.

0 yorum:

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Yorum Gönder