bebek battaniye örnekleri

Paylaş
canım sevgilim. arda yok, dos santos yok, baros yok, keita yok, mehmet topal yok, kewell reyiz yok gibi, misi yok, elano yok. bebek battaniye örnekleri aydın yılmaz var, serdar özkan var, forvet yok, gökhan zan var, mustafa sarp var, ayhan var, barış var, servet var. haldun üstünel yok. adnan polat var, adnan sezgin var. üzülüyorum be. düştüğün şu duruma üzülüyorum. canımı yakıyor seni böyle derbeder görmek. yorgun, kırılgan, tükenmeye az kalmış bir ruh hali içinde görmek. sorun şampiyon olamaman değil. armanın peşindeyiz, diyoruz ya. gerçekten öyleyiz. armanın peşinde olduğumuz için sana yakışmayan bu adamları istemiyoruz. bir şeyler olsun. mesela kabus olsun bu. kabus evet. 3 yıldır yaşadığımız şey kabustan başka bir şey olamaz zira. uyanma vakti gelmedi mi peki? yetmez mi bunca sıkıntı? biri çekip alsın bizi şu kabustan. formanın renkleri bile soluk. kızıyorum bazen sana ama sonra bu kızgınlık için kendime kızıyorum. eleştiriyorum. sonra içim burkuluyor. birisi çıksın. tüm bu işe yaramazları toplayıp atsın sokağa. bir daha bu armaya, bu renklere yaklaşamasınlar. bekliyoruz...

Benzer Yazılar



Dipnot
Bu yazı 27 Mart 2012 günü yazılmıştır.. Yazdığım yazıları RSS 2.0 sistemini kullanarak takip edebilir, dilerseniz yorum yapabilirsiniz.

0 yorum:

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Yorum Gönder