bilgisayar masası modelleri

Paylaş
- isyankar ve melankolik şarkı sözlerim var, saçım başım dağınık. anlaşıldığı üzere serseri ruhlu bir adamım ben. arkamda çalan müzisyenler dahil, işimizde iyiyiz ancak şarkı söylerken moda girip gözlerimizi kapatıyoruz. sahnede ayrı dünyalara yelken açıyoruz biz. yalnızız. eh, yalnızlığın da başka bir çekiciliği var malumunuz, ıssız adam filan. millet "bana" hayranlık duymasın da kime duysun, değil mi ? bilgisayar masası modelleri - bu zamana kadar hep jön oynadım. aşağısı kurtarmaz. kadınlaarrrr ses tonumla orgazm olurlar. hiç olmadı, şarkı sesimden tahrik olurlar. bir cihangir klişesi olarak kedim var. o sıradan bir kedi değil. o yooo ona sıradan bir kediymişcesine davranma, ebru alınır! yönetmen arkadaşımın da söylediği gibi başrol oyuncusu başrol oyuncusuyla, figüran figüranla muhatap olur. bu arada hamleti benden iyisini oynayanı görmedim henüz türkiyede. diyaframa yüklenip cihangirden bağırsam, haydarpaşadan duyarlar. karizma bende. para bende. millet "bana" hayranlık duymasın da kime duysun, değil mi ? bu yüzden halil sezai'yi sevmiyorum. ironik bir şekilde, bu benzerliği isteyerek ya da istemeyerek gözüme sokan gülse birsel'i seviyorum.

Benzer Yazılar



Dipnot
Bu yazı 28 Mart 2012 günü yazılmıştır.. Yazdığım yazıları RSS 2.0 sistemini kullanarak takip edebilir, dilerseniz yorum yapabilirsiniz.

0 yorum:

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Yorum Gönder