daniel klein saat fiyatları

Paylaş
gülse birsel'i kıskananlar tarafından eleştiriliyor. herkes de maşallah alfred hitchcook amına koyim. kadın güzel dizi yapıyor işte ayrıca zeki ve taş gibi ve de zengin amk. kokuşmuş amınla buraya gelip bayat bayat neyi eleştiriyorsun ki daha iyisini görmüşsün gibi? aslında yazacaklarım sadece bu dizi ile ilgili değil. gülse birsel'in genel komedi anlayışıyla ilgili. ama meramımı ayrı ayrı yerlerde anlatmaktansa burada toplamayı uygun buldum. daniel klein saat fiyatları efendim, ben karikatür tipleri komik bulmuyorum. absürt komediyi çok severim, ama gerçekte yüzü, fiziği başka olan bir insanın, makyajla ve değişik aparatlarla alakasız bir karaktere dönüşmesinden hazetmiyorum. eddie murphy'i de sevmem zaten. bir oyuncuyu, kendi olağan yüzüyle farklı bir karakteri canlandırabildiğinde severim ve ona iyi oyuncu derim. örneklemek gerekirse;

Benzer Yazılar



Dipnot
Bu yazı 28 Mart 2012 günü yazılmıştır.. Yazdığım yazıları RSS 2.0 sistemini kullanarak takip edebilir, dilerseniz yorum yapabilirsiniz.

0 yorum:

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Yorum Gönder