ev dekorasyon örnekleri

Paylaş
itiraf ediyorum seviyorum ben bunu. 140 karakter dahilinde içimi döküyorum. tek kişilik bir terapi seansı gibi. yaz rahatla kapat. ev dekorasyon örnekleri yalnız maalesef benim çevremdeki pek çok insanda yeni başladı bu twitter furyası. o hevesle 1 dk içinde 5678 tweet atıyorlar ve insandaki tüm okuma hissini yerle bir ediyorlar. unfollow etsen olmuyor heves edip gelmişler. biraz geçsin bi following temizliği yapacağım. çünkü anasayfayı okumayı seviyorum ve okumadığım insanın orada işi olması beni rahatsız ediyor hevesinizi bi alın sonra da basın gidin pls ltf tşk.

Benzer Yazılar



Dipnot
Bu yazı 29 Mart 2012 günü yazılmıştır.. Yazdığım yazıları RSS 2.0 sistemini kullanarak takip edebilir, dilerseniz yorum yapabilirsiniz.

0 yorum:

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Yorum Gönder