gardolap modelleri

Paylaş
içimdekileri dökebildiğim yerdir, anlık durumlar için iyi bir yerdir... ama nerede içimi döksem tepki çekiyorum, orası gene bir nebze iyi, takip ettiklerimin ve takip edenlerimin çoğunu yüzyüze bile tanımıyorum, onlar sataşırsa istanbul parktaki gibi webber-vettel kapışması görebilirsiniz, bunu garanti ediyorum... yeni versiyonu bayadır kullanıyorum da, bazen login olmadan bi şeyleri aratmaya giriyorum. eski versiyon o kadar ilkel, o kadar grotesk geliyor ki anlatamam. yeni versiyonun tek eksisi var hala, o da linkleri kısaltma gibi bir özelliğinin olmaması. bir link/fotoğraf bi şey ekleyeceksem hala twhirl'i kullanıyorum. gardolap modelleri

Benzer Yazılar



Dipnot
Bu yazı 29 Mart 2012 günü yazılmıştır.. Yazdığım yazıları RSS 2.0 sistemini kullanarak takip edebilir, dilerseniz yorum yapabilirsiniz.

0 yorum:

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Yorum Gönder