Konya Demirdöküm Servisi

Paylaş
kendimi bildim bileli leman okuyucusuyum. son 1-2 senedir artık kendilerini tekrarladıklarına ve eski heyacanlarını kaybettiklerine inanıp üzülerek başka bir mizah dergisi takip etmeye başlamıştım. ancak son günlerde görüyorum ki sanki biri benim adıma lemana gelip yazarları, çizerleri omuzdan tutup silkeleyerek titre ve kendine dön demiş. sanki sihirli değnek üzerlerine dokunmuş gibi tam da lemana ihtiyacımız olduğu anda geri gelmişler. beni de heyecanlandırdınız lan. liseli gibi aynı heyecanla, her hafta yeni sayıyı bekliyorum. Konya Demirdöküm Servisi ayrıca belli bir kaşarlık sınırını geçmiş insanlarla, normal yollarla başedemezsiniz. fakat mizahi zekayla, suratına tükürsen bile gülebilecek kadar kaşarlaşmış insanlarla fevkaladenin fevkinde mücadele edebilirsiniz. bu tip insanlar yüksek ego sahibi oldukları için kendileriyle dalga(taşak) geçilmesini hazmedemezler. umarım ponpon kızlarla başladıkları aktivistliği devam etttirler. bu konuda bir eksiklik var. özellikle şu an ergen yaşlarını yeni yeni tamamlayan gencoların size ihtiyacı var. bu gencoların bir çoğu son dönemlerdeki tutumunuz sayesinde penthouse çalışanlarını, taraflı yazarları daha iyi tanıdılar. ha gayret.

Benzer Yazılar



Dipnot
Bu yazı 28 Mart 2012 günü yazılmıştır.. Yazdığım yazıları RSS 2.0 sistemini kullanarak takip edebilir, dilerseniz yorum yapabilirsiniz.

0 yorum:

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Yorum Gönder