Konya Kombi Servisi

Paylaş
ilk ilişkimi leman'la yaşadım. farklı bir deneyimdi. tüm albenisi, zekası ve tecrübesiyle beni baştan çıkardı... beni, sivilceli ergen beni... güzel günlerimiz oldu. çok eğlendik. veren taraf hep oydu. ben de hayatı yeni yeni öğrenen bir liseli olarak bütün açlığımla ondan faydalanıyordum. günümüzü gün ettik. lemanyak günlerdi velhasıl... Konya Kombi Servisi ve fakat bir an geldi. ve ben leman'ı aldattım. hem de bir penguenle. oh dude, düşünebiliyor musun? aldattım ama neden aldattım bir sor! ya bi sor! evvela daha çıtırdı. daha tazeydi. benim algılarımla onun algıları daha benzerdi. ve daha yaratıcıydı. egzantrik ve atraksiyonel pozisyonlar eşliğinde yepisyeni tecrübeler yaşatıyordu bana. ve daha komikti. bazen üniversitede gizli saklı buluşuyorduk. (derste bile, oha!) bazen otobüste... "insanlar ne der?" diye düşünmüyordum. koyveriyordum, gidiyordu. kimi zaman da öğrenci evimde buluşuyorduk. ev arkadaşlarımın gözü hep nazlı penguenimdeydi. ohhh! güzel ama stresli günlerdi. ve fakat bir an geldi. ve ben penguen'i de aldattım. uykusuz gecelerimiz oldu onunla. kahkaha, humor, küçük sürprizler, kreativite ve umut... yeni sevgilim bunların hepsini çok daha iyi bir şekilde sunabiliyordu bana. aldattım. aldattığıma hiç de pişman olmadım.

Benzer Yazılar



Dipnot
Bu yazı 28 Mart 2012 günü yazılmıştır.. Yazdığım yazıları RSS 2.0 sistemini kullanarak takip edebilir, dilerseniz yorum yapabilirsiniz.

0 yorum:

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Yorum Gönder