taç pike takımları

Paylaş
çok ilginç bir takım gerçekten. galatasaraylıyım ve ben bile şok oluyorum sürekli. kader keita canavar gibi top oynar satılır, rijkaard'ın "sonuna kadar arkasındayız" denilir gönderilir, elano top oynamaya karar verir hemen satılır. ne iş çözemedim ben şahsen. bu takımda top oynadıkça gönderilme riskin artıyor. harry kewell ve milan baros gerek yaşları, sakatlıkları, gerekse seyirciyle olan iletişim sayesinde kurtulmuşlar demek ki. bundan sonraki ilk hedef pino, bir kaç gol atmasına bakıyor olay. ayağını denk alsın bence. taç pike takımları ayrıca öyle oturup detaylı detaylı, vazgeçilen alacaklarından bahsedilmiş resmi sitede. 7-8 milyon euro'ya aldığın adamı 2.9 milyon euro'ya doğru düzgün oynatmadan sat, sonra alacaklarından vazgeçti, kardayız yehhuuu diye sevin. bu nasıl kar yahu ? bütün insanları aptal yerine koyuyorsunuz göz göre göre. o içtiğinizden istemiyorum, tahribat gücü baya yüksekmiş.

Benzer Yazılar



Dipnot
Bu yazı 27 Mart 2012 günü yazılmıştır.. Yazdığım yazıları RSS 2.0 sistemini kullanarak takip edebilir, dilerseniz yorum yapabilirsiniz.

0 yorum:

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Yorum Gönder