yemek odası takımları ve fiyatları

Paylaş
masaya sigara böreği ışınlayabilen dizi. dün akşam yayınlanan bölümün en başında, kahvaltı sofrasında smokin muhabbeti yaparken; pek çok planda masada sigara böreği yok. selahattin kalkmadan önce karşı profilden alınan çekimde masada sigara böreği gözüküyor. ama selahattin masadan kalktıktan sonra içeri giderken servet hanım sigara böreğini yeni getiriyor. yemek odası takımları ve fiyatları gene de süper dizi orası ayrı.gülse birselin sözlük takip ettiğini düşündüren dizidir. şöyle ki geçen haftalarda burdaki eleştirilerden birisi istiklaldeki reklamların güzel ama işlevsiz oluşuydu. (bkz: #27451282) bu bölümde rızayı denizbanktan para çekerken nurhayatı da saray halıdan halı alırken gördük. güzel oldu hoş oldu aferin. ikinci eleştiri ise timsah derisi çantaların gündemde olduğu bölümde yapılmıştı (bkz: #27280302) ve bu haftaki bölümde emirin açılaya aldığı kürkün kabul görmemesi de başarılı olmuş. favorim ise nurhayat. o ne konuşma o nasıl bir ses tonu bayılıyorum kendisine. her kelimesini anlayabilmek için pür dikkat dinliyorum o konuşmaya başlayınca. ve de kendisi* şu kategoridedir benim için (bkz: kanka olmak istenen ünlüler) beyaza gelince görmek bile istemiyorum ama arada kaynıyor işte. dizi biter bitmez beyaz show başladığında ise hemen kanal değiştiriyorum. o kadar tahammülsüzleştim kendisine. edit: vincaya teşekkürler.

Benzer Yazılar



Dipnot
Bu yazı 28 Mart 2012 günü yazılmıştır.. Yazdığım yazıları RSS 2.0 sistemini kullanarak takip edebilir, dilerseniz yorum yapabilirsiniz.

0 yorum:

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Yorum Gönder