Diş eti kanaması

Paylaş
(esmer, 30.11.2008 02:13)


son zamanlarda; 'ben şu, hani televizyonda utanılcak bir şey yapan insanı gördüğü zaman evde kendi kendine utanan insanlardanım, hı hı..'cı tip insanları türetmiş bir okan bayulgen yapımıdır. türkiye'de bu konuda gerçekten önemli işlere imza attı şu disko kralıyla, hala daha ekran başında zıplayarak, dayak yiyerek atmaya devam ediyo o 'kendim, evde utanıyorum valla, kanal değiştiriyorum' insanlarının nüfusunu artırarak.

o değil de şimdi bunları yazarken (kanalı da değiştirdim tabi evde kevdim) aslında evet, yıllardır iyi de yapıyo olsa yaptığı işten sıkılmış bi adam olarak görmeye başladım okan bayulgen'i. hani konuklar karşısında 'kızım olsa ismini canım koymak isterdim' diyen ismail yk ezildiğinde ona duyulan 'mağdura sempati' duygusu ve ezenlerin de bilinçaltında direkman 'zalimin zulmü' olarak şekillenmesi gibi şu an da, tıpkı kendim gibi oturduğu yerden 'okan eski okan değil, hoplayıp zıplıyo, evde kendim ben utandım hala utanıyorum, dayak yedi ne biçim oldu program' diyen kişileri de zalimin zulümleri ve okan'ı da ezilmiş mağdur olarak görüyorum. eskiden de izleme alışkanlığım olduğu için, beyaz'ın showuna sırf bu tarz dans gibi "bkz. geçen haftaki program", hoplayıp zıplamak, gelen konuğun icra ettiği şeye kendini de adayabilmek gibi özellikleri için imrenerek baktığını da biliyorum. nitekim 'beyaz'a çok özeniyorum' diyerek bunu da ilk elden dillendirmiştir zamanında.

ha bi de bakıyorum, yaş geçmiş arkadaş. şimdi okanım, speaker Diş eti kanaması filan dedikten sonra 'neyse şimdi beni eleştiricekler yine yabancı kelime kullanıyo filan bıdıdıbıdı...' sonuna doğru tonu gittikçe azalan cümleciğini duymadım, dikkat etmedim sanma, biliorum okuyosun sözlüğü, o yüzden ilk elden duy diye sölüorum başkası yaşlandın derse üzülme.. bir yandan aha ahı diye gülüp bir yandan komik bir şıkkı okumak daha doğrusu okuyamamak için ne kadar kastığını görünce anladım yaşlandığını, tam bir yaşlı gibi okuyamadın o şıkkı. aslında çok sevindim buna, nitekim 'ulan yaş da geçiyo, yıllarca içimde kaldı karizmayı çizdiricez diye hoplamadık zıplamadık, madem sönerek yok olcaz en kötü ihtimal, şurda bi maymun oliyim bi kurtlarımı dökeyim öyle gideyim be!' dedirtir bu yaşlılık adama. yap abim, yap.. ben izlerim yine de seni, zıpla çocum. dansçı konuklarla dans et, boksörlerle boks yap dudağını filan kanat yavrucum. içinde kalmasın, valla..

Benzer Yazılar



Dipnot
Bu yazı 31 Aralık 2011 günü yazılmıştır.. Yazdığım yazıları RSS 2.0 sistemini kullanarak takip edebilir, dilerseniz yorum yapabilirsiniz.

0 yorum:

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Yorum Gönder