Gümüş yüzük modelleri

Paylaş
baş belası bir nane bu. sevmiyorum, sevmeyeceğim sanırsam.

aslında her şey, annemin "bana toka al" diyerek beni bir bujiteriye göndermesiyle başladı:

tokaların olduğu reyonun altında, yüzükler vardı. böyle çakma tektaş yüzüklerden biri hoşuma gitti, bir deneyeyim dedim. demez olaydım. benim dolma parmaklarımın nesine lan tektaş yüzük! çıkartmayı beceremediğim için, yüzüğü satın almak zorunda kaldım. eve gelince sabunla mabunla denedim ama nafile! gece öyle uyuduğumdan parmağım iyice şişti ve şuan yüzük parmağımdan kıpırdamıyor bile.

diyete başladım. önümüzdeki on yılda kilo verirsem ve parmağım kangren olup kesilmezse, yüzüğü çıkarabilmeyi umuyorum. nalet olsun yüzüklere yaa... ühühühühüü

gümüş yüzük modelleri

Benzer Yazılar



Dipnot
Bu yazı 25 Aralık 2011 günü yazılmıştır.. Yazdığım yazıları RSS 2.0 sistemini kullanarak takip edebilir, dilerseniz yorum yapabilirsiniz.

0 yorum:

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Yorum Gönder