Selülit Masajı

Paylaş
neye göre değerlendirildiğini anlamadığım şeydir sanat. ya benim kafa basmıyor bu tip şeylere, yahut cidden ortada bir sorun var. sanatın subjektifliğini vs anlıyorum. birinin "bu ne la" dediği şeyde başka biri neredeyse hayatın anlamını çıkarabiliyor, buna da tamam. lakin kafama takılan şey sanat eserlerinin değeri ile o eserlerin sahipleri/yaratıcısı arasındaki ilişki. geçen yıllarda böyle bir kaç olay olmuştu. van gogh'a ait olduğu sanılan eserlerden bir kaçı aslında başkalarınınmış filan. insanlar şoka girmişti. yani şimdi van gogh'un olduğunu düşünürken iyiydi de sonradan mı değeri düştü? ya da tersi de oldu hatırlıyorum.

bir müzayedede sallıyorum on bin dolara satılacak olan tabloların son anda çok ünlü birine ait olduğu ortaya çıkmıştı (van gogh olabilir mi acaba yine?) fiyatlar birden yüzbinler mertebesine çıkmıştı. burda olay o parçanın güzelliği mi, yoksa van gogh'un elinin değmiş olması mı önemli? olay sanatsa van gogh'un eli neden bu kadar pahalılaştırıyor, falan filan..? işin özeti olayın bu kısmına bir türlü kafam basmıyor, özellikle bu yüzden modern sanattan anlamıyorum, çok hazzetmiyorum da çünkü kafamı karıştırıyor. ama diğer taraftan mesela bir michelangelo'nun filan resmine, heykeline laf edeni de yıkarım. böyle de kafamı karıştıran bir şeydir sanat...

Selülit Masajı

Benzer Yazılar



Dipnot
Bu yazı 24 Aralık 2011 günü yazılmıştır.. Yazdığım yazıları RSS 2.0 sistemini kullanarak takip edebilir, dilerseniz yorum yapabilirsiniz.

0 yorum:

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Yorum Gönder