Batıkent Ariston Servisi

Paylaş
birincisi sessizliğin bu kadar mükemmel bir tasfirini yapan bu kitabı okuduktan sonra artık daha az gereksiz ses çıkardığımı hissediyorum. hatta eskiden umursamadığım gereksiz sesleri kısar oldum, ister insandan ister cisimden çıkar olsun. sırf bu da değil, ihsan oktay anar'ın muhteşem türkçesi'ni puslu kıtalar atlasından sonra suskunlar'da da aynı hazla tattıktan sonra kendi kurduğum cümlelerden iyice hazzetmemeye başladım. türkçe'sini bulamadığım kelimelerin elbetteki çok daha güzel ve yerine oturan bir türkçe sözcükle doldurulabileceğine o kadar emin oluyorum ki söyleyeceğimi söylemekten, yazacağımı yazmaktan vazgeçiyorum. Batıkent Ariston Servisi bu kitabı gerçekten sindirerek okuyacaklara naçizane tavsiyem: yanınızda mutlaka çok kapsamlı bir türkçe sözlük bulundurun. sadece cümlenin anlaşılmasını sağlayacak kritik kelimeleri değil bilmediğiniz tüm kelimeleri öğrenerek devam edin, böyle yapın ki her yönüyle hayatınızda belki de okuyabileceğiniz en muhteşem kitaplardan birini okuduğunuzun farkına varın. ekşisozluk de lüzumlu kelimelerin hemen hemen hepsini anlamları ve cümle içinde kullanımlarıyla beraber içeriyor eğer teknik ekipmanlar imkan veriyorsa.

Benzer Yazılar



Dipnot
Bu yazı 31 Mart 2012 günü yazılmıştır.. Yazdığım yazıları RSS 2.0 sistemini kullanarak takip edebilir, dilerseniz yorum yapabilirsiniz.

0 yorum:

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Yorum Gönder