boncuklu patik örnekleri

Paylaş
avrupa yakası'ndan sonra "hiç olmamış" dizidir. keske konu konsept farklı olsaydı. bari yine etiler'de falan geçmeseydi ya. iki bölümü izledim henüz sadece birkaç yerde güldüm kısa kısa. belki gülse birsel'den beklentim cok fazlaydı ama ben dizide şu ana kadar ne bir ince zeka ürünü bir espiri ne de bizi bizden alacak bir sahne göremedim. ne bileyim tüm karakterler biraz yapmacık duruyor genelde. son olarak boncuklu patik örnekleri olmamış dizi. ne yazık ki de asla olmayacak sanırım. avrupa yakası'nı güzel kılan, tek bir konu yoktu. yani belli bir amaç yoktu. sütçüoğlu dairesindekilerin kendi hikayeleri, dergi ofisinin ayrı hikayesi, burhan altıntop'un ayrı hikayesi vardı. ama yalan dünya'daki asıl hikaye, beyaz ile gülse birsel'in aşkı. bu olay etrafında dönüyor dizi. hal böyle olunca da konu ister istemez tıkanacak. ve sıkacak.

Benzer Yazılar



Dipnot
Bu yazı 28 Mart 2012 günü yazılmıştır.. Yazdığım yazıları RSS 2.0 sistemini kullanarak takip edebilir, dilerseniz yorum yapabilirsiniz.

0 yorum:

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Yorum Gönder