vitrin dantel örnekleri

Paylaş
gülse birsel'in diğer ve bana göre en güzel yapımı avrupa yakası ile karşılaştırılabilir. ondan iyidir kötüdür gayet tabii denilebilir. ben buna değinmeyeceğim. dizinin cuma akşamlarına yeni bir soluk getirdiğini belirteceğim. eğer bu dizi başlamasaydı her cuma adına feriha koydum izleye izleye kesinlikle feriha olacaktım. adımı feriha koydurtacak, her türlü film fırıldağı çevirerek, zengin bebesini kafesleyerek hayatımı ve özel üniversitede hiçbir derse girmeyerek okulumu başarıyla sürdürecektim. iyi ki yalan dünya başladı da cuma akşamları anlamlandı. kişiliğimi ameliyatla değiştirmek zorunda kalmadım. vitrin dantel örnekleri

Benzer Yazılar



Dipnot
Bu yazı 28 Mart 2012 günü yazılmıştır.. Yazdığım yazıları RSS 2.0 sistemini kullanarak takip edebilir, dilerseniz yorum yapabilirsiniz.

0 yorum:

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Yorum Gönder