yaşam ünitesi modelleri

Paylaş
öner erkan' ı beğeniyorum. sevimli biri; ama dizide pek bir vasfını göremedim şimdilik. doktor diyorlar ama iş arıyor, onu da anlamadım. reis karakterinin avrupa yakası' ndaki dursun olduğunu okumuştum, orada da sevmezdim zaten. yaşam ünitesi modelleri gülse aslı' lıktan bir türlü kurtulamıyor lakin. hali, tavırları hâlâ aslı sütçüoğlu. 7 kocalı hürmüz' de gerçekten hoş bir oyunculuk sergilemişti, şimdi neden aslı' ya döndü tekrar bilemiyorum. ama hâlâ otuzundan küçük gösteriyor. beyaz kadronun altında eziliyor gibi duruyor, ama toplar diye düşünüyorum. hacivat ve karagöz' de haluk bilginer' in büyüsünden midir nedir epey iyi iş çıkarmıştı. bir de yine adını bilmediğim ve beşer beşer' de de oynayan, hafiften cobie smulders' ı andıran şu kız var. tülay mı ne dizideki ismi, uydurmuyorsam eğer. onu çok beğeniyorum ama pek bir rolü yok dizide. diziden aklımda kalanlar bunlar.

Benzer Yazılar



Dipnot
Bu yazı 28 Mart 2012 günü yazılmıştır.. Yazdığım yazıları RSS 2.0 sistemini kullanarak takip edebilir, dilerseniz yorum yapabilirsiniz.

0 yorum:

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Yorum Gönder