paspas modelleri

Paylaş
dün yeni bir avrupa yakası izleyeceğim önyargısıyla karşısına oturduğum dizi. tamamını izleyemedim ama özetinde bile gerçekten çok güldüm. gülse' nin embesil karakterlerini oldum olası sevmiyorum. gaffur iticiydi, cesur muydu neydi ismi şu yeşil gözlü oğlanın oynadığı karakter gereksizdi zaten tutunamadı da dizide, nitekim orçun da bana öyle çok ilginç gelmiyor. olgun şimşek' in ev babası karakterini beğendim, babama benziyor biraz. ancak diğer karakterini, sanırım ismi ahmet' ti, sevmedim, dizideki fonksiyonunu ya da olgun şimşek' in neden iki kişiyi oynadığını anlamış değilim. paspas modelleri sarp apak' ın karakterini beğendim, ama daha önceki rollerine benzemediğinden gözüm henüz alışmadı kendisine. yine adını hatırlamadığım ve küçük sezar abla diye nitelendireceğim ablamızın rolü de güzeldi, o kadının oyunculuğunu beğeniyorum, sanırım karakterin ismi açılay. şahsen "ben gözlemleyerek oyunculuk yapıyorum, nereden zombi bulacağım?" tarzı konuşmaları beni güldürdü. bir de özette miydi, bölümün kendisinde miydi hatırlamıyorum orçun karakteriyle yaptıkları senaryo konuşması da hoştu ki dizi boyunca orçun' u en çok beğendiğim yer buydu. hasibe eren ve füsun demirel' i tekrar ana kız olarak görmek çok güzel. gerçekten ikisinin çok iyi bir kimyası var ve oynadıkları rol hiç yapmacık durmuyor, belki de çocukluğumu ikisini ana kız olarak izleyerek geçirdiğimden, bilmiyorum. ama ikisinin bir sahnesinde sıdıka' ya gönderme yapılsa hiç fena olmazdı.

Benzer Yazılar



Dipnot
Bu yazı 28 Mart 2012 günü yazılmıştır.. Yazdığım yazıları RSS 2.0 sistemini kullanarak takip edebilir, dilerseniz yorum yapabilirsiniz.

0 yorum:

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Yorum Gönder