tv ünitesi modelleri

Paylaş
pek bir şey beğenen biri değilimdir ama bu diziyi eğlenerek izliyorum. hele hele dizinin en kötü oyuncularının gülse birsel ile beyazıt öztürk olmasından dolayı daha bir eğleniyorum. en komik karakteri şüphesiz çağatay koçtuğ'dur. bu kadar absürd ama bir o kadar da lan ben bu adamı cihangir'de gördüm dedirtecek kadar gerçekçi oynayan abimize saygılar. gulse zaman ıcınde karakterlerın degısıme ugramasını ıyı kotaran bırı, o yuzden selahattın karakterındekı asırılıkları torpulemesı gerektıgını farkedecektır. olgun da zaten ıyı oyuncu kotarır o ısı. asırılık olayı bır cok karakterde fazlaca sırıtıyor. beyaz'ın nısanlısı da azıcık torpulense iyi olur. gerci onu en gec bı bolum sonra makbuleyle bırbırlerıne gırmelerı ıcın kullanmak ısteyecektir. ırem sak cok yeteneklı olmasına ragmen sahnelerı cok bayıyor. ona bı yenılık lazım. dursun her zaman gider, suresi artırılsın. dizi tr ortalamasının ustunde ama su an ıcın guldurmuyor. (zor gulen bırı degılım, avrupa yakasını son 2 sezon haric bayıla bayıla ızlerdım) tv ünitesi modelleri

Benzer Yazılar



Dipnot
Bu yazı 28 Mart 2012 günü yazılmıştır.. Yazdığım yazıları RSS 2.0 sistemini kullanarak takip edebilir, dilerseniz yorum yapabilirsiniz.

0 yorum:

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Yorum Gönder