duşakabin modelleri

Paylaş
diğer karakterlerden, konudan bihaberim, olmam için de gerekli motivasyonu veremedi gülse maalesef. güzel ve eğlenceli dizi. oturuyorsun ve izliyorsun. ne yoruyor ne de can sıkıyor, okuldan veya işten eve geldikten sonra kafa dağıtmalık, çerezlik, eğlenceli dizi işte. neden bir diziden daha fazlası bekleniyor anlamıyorum. bir film olsa veya bir kitap olsa tamam, çok farklı şeyler bekleyebilirsin ama diziyi oturup izleyeceksin, senin ilgini çekmedi mi o zaman ya kanalı değişeceksin ya da televizyonu kapatacaksın.hepsi bu kadar. duşakabin modelleri türk komedi dizilerine bakıldığında gerçekten izlenebilinecek nadir dizilerdendir. karakterlerin avrupa yakasındakilere benzemesinin sebebini gülse birsel'in dünyasına,tarzına veya yazmak istediği şeye bağlayabiliriz. bu konuda haksız eleştirildiğini düşünüyorum. fakat eleştirilen diğer bir nokta var ki benim de aşırı derece rahatsız olduğum konu dizinin fazla uzun olması. bana göre bir dizi 40 dakikayı aşmamalı, insanları sıkmamalı. sonra türk dizileri izlemiyorum karizması yaptın derler. çok uzun kardeşim içimiz sıkılıyor.

Benzer Yazılar



Dipnot
Bu yazı 28 Mart 2012 günü yazılmıştır.. Yazdığım yazıları RSS 2.0 sistemini kullanarak takip edebilir, dilerseniz yorum yapabilirsiniz.

0 yorum:

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Yorum Gönder