çalışma masası modelleri

Paylaş
yumuşak içimli bir su gibi söylediği romantik şarkıları;efendi ve ağırbaşlı tavırlarıyla uzun yıllar zirveden inmeyecekmiş gibi görünen,ailemizin sanatçısı. bu adamı neden bilmem antipatik buluyordum ama sonraları bekle ve şarkı'yı çok sevdim. hadi bekle yine ortalama kabul edilebilir ama şarkı olmuş yani. kendisini bu iki şarkısı münasebetiyle yakışıklı değil ama sempatik klasmanına alıyorum. istanbulda, lisedeki 266 ogrencimin kalbini kirdi red cevabi ile. 2 saatini ayirarak yuzlerce insani mutlu edecekti. çalışma masası modelleri ustelik sarki soylemesine gerek kalmadan, sadece egitim ile alakali bir panele katilarak. 2010 yılında, izmir'deyken gittiğim bir konserinde kendisine ikram edilen şampanyayı içmiyerek beni hayal kırıklığına uğratan güzel sesli adam.

Benzer Yazılar



Dipnot
Bu yazı 30 Mart 2012 günü yazılmıştır.. Yazdığım yazıları RSS 2.0 sistemini kullanarak takip edebilir, dilerseniz yorum yapabilirsiniz.

0 yorum:

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Yorum Gönder