mutfak takımı örnekleri

Paylaş
acayip asabımı bozan bir adam bu ya. sesine, tarzına sinir oluyorum. anormal miyim bilemem ama bu adamın sesi bana batıyor. geriliyorum ya. sesini duyunca kanalı değiştirmek, radyoyu kapatmak gibi tepkiler gösteriyorum. kısacası köpek görmüş kediye dönüyorum o derece yani. mutfak takımı örnekleri aşırı derecede uslu gözüken sözde iyi aile çocuklarına benziyor. hani böyle dışarıya karşı hep iyi gözüken, anneler odadayken oyuncaklarını paylaşan ama anneler çıktığı anda oyuncaklarını hemen elimizden alan ve çemkirmeye başlayan... benimki hissiyat sadece. ya da siyaset falan derken içim mi kararmış nedir?

Benzer Yazılar



Dipnot
Bu yazı 30 Mart 2012 günü yazılmıştır.. Yazdığım yazıları RSS 2.0 sistemini kullanarak takip edebilir, dilerseniz yorum yapabilirsiniz.

0 yorum:

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Yorum Gönder