evde saç bakımı

Paylaş
bu gece ntvde yayınlanan bayram sohbetleri adlı programa konuk olmuş olan ve bayramı bir kez daha güzelleştiren hayran olunası insandır. sesine ayrı kişiliğine ayrı mütevaziliğine ayrı ayrı cümleler söylenebilir ama hepsini toplayıp, uzun zamandır müzik sektörüne eksik olan kaliteyi getirmiş kişi diyebilirim. "bekle" adlı şarkısıyla yine kendisine hayrân bıraktı. göz önünde duran her şey gibi değersizleşmemesi ya da sürekli tv izleyenlerin kendisinden bıkmaması için tv'lerde az görünmeli (klipleri de dahil) veyâ dinleyenleri tv izlemeyi azaltmalı. ayda yılda bir kez tv izleyen biri olarak, kendisinden hiç bıkmadığımı belirtmek isterim. çünkü, hiç görmüyorum kendisini. evde saç bakımı kelimeleri telaffuz edişi çok düzgün. pürüzsüz çıkıyor hemen hepsi. kendisinden türkçe telaffuz dersi almak gerekebilir. seviyorum ben bu adamı. bir de, bizim tanıdıklardan olan 5 yaşındaki bir çocuğa benziyor (aynı masum yüz ifadesi). o yüzden de seviyorum galiba. "bekle" şarkısı da benim için ayrı bir şey ifade ediyor zâten. sözleri, ünlenme zamanı vs. güzel. bir kere daha sevdim.

Benzer Yazılar



Dipnot
Bu yazı 30 Mart 2012 günü yazılmıştır.. Yazdığım yazıları RSS 2.0 sistemini kullanarak takip edebilir, dilerseniz yorum yapabilirsiniz.

0 yorum:

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Yorum Gönder