günlük saç modelleri

Paylaş
son zamanlarda beklenen yeni yetmelik eğilimlerinin çok ötesinde bir kaliteye sahiptir. sadece sesi, yorumu ile değil, duruşu ile de aynı kaliteyi sergilemektedir. aman zeval gelmesin, aman raydan çıkmasın. bir de dön şarkısını dinlerken sürekli olaraktan bir şarkıdan alıntıymış gibi geliyordu. uzun zaman acep müzik çalıntı mı lan diye düşünüp duruyordum. zaten böyle vesveseler çözülene kadar şu dilin ucu denen yerde biriktikçe birikir, sinir eder. neyse, hasılı geçen win7 kurulu laptopuma mous takıp çıkardım, anam o da ne, meğer bu bildiğin dön şarkısının giriş kısmındaki melodi. hatta emin olmak için seri bir şekilde* sokup çıkarttım*, aynı ritmi yakaladım*. sağlamasını da yaptım, bu bizim yeni donanım bulundu şarkısının girişi ile aynı müzik. günlük saç modelleri sonuç: sezen aksu win7 kullanıyor ve sürekli yeni donanım takıyor, ama harika takıyor. çok beğendim.

Benzer Yazılar



Dipnot
Bu yazı 30 Mart 2012 günü yazılmıştır.. Yazdığım yazıları RSS 2.0 sistemini kullanarak takip edebilir, dilerseniz yorum yapabilirsiniz.

0 yorum:

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Yorum Gönder