masa örtüsü

Paylaş
bu sosyal paylaşım sitesi ile ilgili en büyük korkum, bir gün takipçilerimden birinin sadece unfollow etmekle kalmayıp "yarak yarak şeyler yazıyorsun allah belanı versin dinini kitabını sikiyim bunun için meşgul ettiğin internetin bant genişliğinin amına koyayım" diye bir mesaj atmasıdır. acaba bu tarz bi mesaj alan bir twitter kullanıcısı olmuş mudur onu da merak ediyorum yani. mentionla falan değil ama direk kişisel mesaj, hatta bi yerlerden cep telefonu numaranı bulucak, kibar bi dille giriş yapıcak "iyi günler ben twitter'daki sakizlimuhallebininkaymagi, sizi sözlükte okuyordum beğendim, twitter'dan da takip edeyim dedim, ama arkadaş sen ne pislik bi insanmışsın nası bi yarrak hasanmışsın takip ettiğime edeceğime bişman oldum allah senin belanı versin öl de gömenin olmasın" deyip çat suratına kapatıcak. masa örtüsü

Benzer Yazılar



Dipnot
Bu yazı 29 Mart 2012 günü yazılmıştır.. Yazdığım yazıları RSS 2.0 sistemini kullanarak takip edebilir, dilerseniz yorum yapabilirsiniz.

0 yorum:

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Yorum Gönder