somya

Paylaş
interneti yogun olarak kullandigimiz saatlerde basta ttnet olmak uzere servis saglayicilarimiz sagolsun kendisinin nimetlerinden pek faydalanamadigimizdan, twitter yuksek bir hiz gerektirmeden bizi eglendirebiliyor. bu kadar populer olmasinin bir nedeni de az yakmasi olabilir. bazı gazeteci ve habercilerin televizyondaki sakin veya üsturuplu mizaçlarının aksine kaplan kesildikleri ortam. ben belki iki akıllı kelam ederler diye bekledim ama şimdiye kadar ahmet hakan coşkun'la cüneyt özdemir resmen birbirlerini paklar gibi yazıp durdular (birbirleriyle değil, genel anlamda). tabii ki onları takip edip etmemek benim elimde, ancak ben farklı emellerle onları takip etmeye başlamıştım, tüh yazık oldu... somya yekta kopan'ın ise takip edilmesinin gerektiği ağ. adam öyle güzel, öyle matrak şeyler yazıyor ki, üstelik bunları günde 15-20 tweet'le değil de 3-5 tweet'le sağlıyor, kafamızı dinliyoruz. kısacası en sıradan vatandaşın bile bülbül gibi ötmesine, bırak ötmek, şakımasına sebebiyet veren site. mikrofonu herkese verirsek olacağı bu.

Benzer Yazılar



Dipnot
Bu yazı 29 Mart 2012 günü yazılmıştır.. Yazdığım yazıları RSS 2.0 sistemini kullanarak takip edebilir, dilerseniz yorum yapabilirsiniz.

0 yorum:

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Yorum Gönder