Baymak Servisi Demetevler

Paylaş
neden bilmiyorum ama zaman zaman beynimdeki düşüncelerin birileri tarafından duyulabildiğini düşünüyorum.şöyle ki: mesela bir otobüste veya serviste yolculuk ederken ve birşeyler düşünürken nedense o ortamda birinin bu düşünceleri dinlediğini zannedip,kıllanıyorum.hayır bildiğim kadarıyla bir şizofrenik durumum da yok ama,çok fazla x-men izlemekten belki. Baymak Servisi Demetevler metabolizma hızımı kontrol ederek, zamanı yavaşlatıp hızlandırabiliyorum. ölçümü şarkılarla yapıyorum. başkasına ispat etmek mi? hadi ordan... herkes kendi evreninde yaşıyor nasıl olsa... cok uzuluyorum ama caktirmiyorum. iki gun sonra unutacagimdan eminim ama bunye kabul etmiyor yine de uzuluyorum. kac gundur eksi itiraf basligina kucumseyerek bakiyorum hic acmadan, ama yarim saattir okuyorum ustune ustluk simdi de yaziyorum.

Benzer Yazılar



Dipnot
Bu yazı 3 Nisan 2012 günü yazılmıştır.. Yazdığım yazıları RSS 2.0 sistemini kullanarak takip edebilir, dilerseniz yorum yapabilirsiniz.

0 yorum:

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Yorum Gönder