Çeşme Demirdöküm Servisi

Paylaş
kitap eleştirmeni olmak istiyorum. okuduğum bölümdeki her derse bayılıyorum, işletmeye isteye isteye geldim ama kitapları görünce dünyam değişiyor sanki, okuduğum kitapların çoğunun çevirmenlerini bile unutmuyorum hafızam zayıf olmasına rağmen, kafamın net olarak tek çalıştığı şey bunlar sanki ya da sevdiğimden. kitapları okuduktan sonra eleştiri yazılarını yazdığım bir defterim var kimseye göstermiyorum ama gerçi bir süredir kırıldı şevkim bırakır gibi oldum. biraz evvel komidinin en ücra köşelerinden birinde kutusunda, ambalajında bir ya da iki kez kullanılmış bir eye serum buldum. Çeşme Demirdöküm Servisi "ne zaman aldım ben bunu acaba?" diye düşündüm birkaç dakika kadar. sonra aklıma geldi hemen: "hmmm... şunu şunu alırken almış olabilir miyim acaba" diye. "evet, evet... o zaman almıştım ya" diye doğruladım kendimi. kutunun üzerinde de "ambalaj açıldıktan sonra 6 ay içinde tüketilmelidir" yazıyor. tüketilmelidir nedir ya? yiyecek mi bu, haha... neyse. ben onu alalı çok garanti kaç 6 ay geçmiştir o hoo dedim. uf şu tür müsrifliklerimi sevmiyorum. hangi akla hizmet almışsam onu da. sırf daha fazla satış danışmanı dırdırı çekmemek için bile almış olabilirim o derece. neyse direkt çöp yani. salla gitsin. başka bir şansı yok. sinirime dokundu resmen. fgkjskjsa. gülüşüme aldırış etmeyiniz cidden öyle, puff.

Benzer Yazılar



Dipnot
Bu yazı 18 Nisan 2012 günü yazılmıştır.. Yazdığım yazıları RSS 2.0 sistemini kullanarak takip edebilir, dilerseniz yorum yapabilirsiniz.

0 yorum:

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Yorum Gönder