Çeşme Klima Servisi

Paylaş
dolmuştan inmek üzere biri benden önce davranıp kapıyı açtırdığında, simitçiye "bir simit" yerine "müsait bir yerde" demişliğim var, aynı şekilde simitçinin "al abla her zamankinden" diyerek simiti verdiği bir gün sekreter kapıyı açtığında gülümseyerek "günaydın" yerine "bir simit" demişliğim var. sanırım robotlaşıyorum ya da robotlaştım. kalk-giyin-dolmuşa bin-inmek için söylemen gereken cümleyi söyle-error ('sanırım burada söylemeyecektim!olsun beynini fazla kullanma bir basamak atla, otomatik pilota geri dön')-işe yürü-...... Çeşme Klima Servisi biriyle canımı sıkan bir konuşma yaptıktan sonra sessizleşiyorum.susuyorum. yürümek gereken upuzun bir yol bile olsa usul usul, sessiz sessiz ilerlemek ve içimden kendi kendime duyduğum nefreti kusmak istiyorum. eskiden bunun bir nevi trip atmak olduğunu zannederdim yanımdakine. ama artık kimi cezalandırdığım konusunda şüphelerim var. yanlış konuşmalara gereksiz tartışmalara girdiğim için kendime acı çektirmeye çalışıyorum galiba belki de onu/onları üzdüğüm için. sessizliğimi bölmeye kalkan biri olduğunda da daha fazla sinirleniyorum , kırıyorum bunu yapanları hiç hakkım yokken. konuşkanım ve en yakınlarımın sessizliğimin iyiye işaret olmadığını anlaması zor olmuyor. ama rahat bırakın dememe rağmen hala üzerime gelince kırıcı oluyorsam bunu hak ettiklerini düşünüyorum. yalnızlıktan, dışlanmaktan korkan bir insandan yalnız kalmak için etrafındakileri sinirlendirip uzaklaştıran bir insana döndüm. yalnızlık bile sıkar oldu beni. ondan bile kurtulmak istiyorum.

Benzer Yazılar



Dipnot
Bu yazı 18 Nisan 2012 günü yazılmıştır.. Yazdığım yazıları RSS 2.0 sistemini kullanarak takip edebilir, dilerseniz yorum yapabilirsiniz.

0 yorum:

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Yorum Gönder