Çeşme Siemens Servisi

Paylaş
ben neyi umutla beklesem, o şey olmaz. bu işin itiraf kısmı. bildiğin lanet bu. üstelik, farkettim ki, hala umutla bekliyorum, büyük bir iyimserlikle. her şeyin bir kaç saat öncesi gibi olduğu rüyadan uyanıp, her şeyin rüyadaki gibi olduğunu görmeyi bekleyebilecek kadar iyimserim. Çeşme Siemens Servisi bağımlılık rüyalarımı da ele geçirdi. artık uykuda da mı kaçış yok? abartmıyorum bile. şimdi sen gittin ya, hem de ne gidiş, birkaç dakika içinde, sanki gündelik yaşantımda hiç varolmamış gibi yapmaya çalışarak, ya da aslında gittiğini sanıyorsun ya... keşke zihnimin sana ayrılmış parçasını da alıp gitseydin, belki o zaman bir anlamı olurdu gidişinin.biliyorum bir dahaki gorusmemiz son gorusmemiz olacak. onunla daha nice seyler yasamak isterdim fakat olmadi, her sey icin cok gec. ne kadar sevsem de... bittik. her suserde var mı bilmiyorum fakat son bir iki günde üyeliğim kabul edilmesine rağmen,geceleri uçurulacağım diye korkuyorum uyuyamıyorum girip bakıyorum hala sağlamım deyip yatıyorum.

Benzer Yazılar



Dipnot
Bu yazı 17 Nisan 2012 günü yazılmıştır.. Yazdığım yazıları RSS 2.0 sistemini kullanarak takip edebilir, dilerseniz yorum yapabilirsiniz.

0 yorum:

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Yorum Gönder