Çeşme Beko Servisi

Paylaş
kisin evden cikmadan once dus alamiyorum. cocukluktan kalan ogrenilmis bir korku olmali. yazin kesinlikle sabah dus alip cikarken, kisin gece dus aliyorum. sabah alirsam hemen hasta olacakmisim gibi geliyor. yazar olma sebeplerimden biri eski sevdiğimin burda olması, itiraf ediyorum evet ve onu bulup zamanın ötesine gönderme isteğim. hele bi buluyim nihahaha kahkahalarımla zamanın ötesine gitmeyen entry'si kalmıcak. Çeşme Beko Servisi nihahaha. edit:imla vee bulunmuştur gerçekten nihahaha. 'evde tek başına'daki çoçuk gibiyim. orayı burayı dağıtıp azar işitesim var. ne oldum ki ben bugün. o kadar ev de oturursan böyle olur işte şekerim, diyen iç sesim var bir de... benim eskiden bir düzine arkadaşım vardı. hepsini çok severdim, özlerdim, onlar için üzülürdüm ya da keyiflenirdim. her şeyi paylaşırdım. bilmeleri gerekenleri, bilmemeleri gerekenleri ve daha fazlasını... peki ne oldu? hiçbiri yok şimdi. ara sıra bloglarına bakıyorum, yazdıklarına bakıyorum da...hepsi bir ders verme telaşında, herkes çok şahane. herkes çok yaşanmışlıklarını anlatmaya bayılıyor. zorlasak o eski sandıktan rahat bir ayşe arman ve ayşe özyılmazel karışımı çıkar yani. ki onların serdar ortaç değil uffie, taproot ya da benzer bıdılarını dinleyenlerden bunlar. kardeşim ananızın, babanızın yanında kira verme derdiniz yok. aaa fatura gelmiş derdiniz yok. ulan bu işte çok başarılı olmam lazım eşşek gibi çalışmam vazgeçilmez olmalıyım derdiniz yok. ulan iyi ki çıkarmışım hayatımdan. sikindirik bir taksim oğlanı için bu kadar kasılır mı be? yemin ediyorum ayşe a. ve ö. ikilisi sizden daha mantıklı bir hayat yaşıyor. en azından cidden anlatacak bir şeyleri oluyor geyik olsa bile. siz 5 senedir aynı yerdesiniz be? "kadıköy semalarında fotoğraf kareleri çektim bugün...hava çok puslu, aklımda hep o vardı..." "o hiç bilmediğim grubu dinledim. ingiltere'de konserlerinde olmayı her şeyden çok istedim..." öf öf. kafam nasıl rahat valla bilemezsiniz. iyi ki gittiniz.

Benzer Yazılar



Dipnot
Bu yazı 17 Nisan 2012 günü yazılmıştır.. Yazdığım yazıları RSS 2.0 sistemini kullanarak takip edebilir, dilerseniz yorum yapabilirsiniz.

0 yorum:

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Yorum Gönder