Çeşme Arçelik Servisi

Paylaş
sevgili sözlük anneme yapamadığım bir itirafımı sana yapmak istiyorum. ''anneciğim, yarın gördüğün anda bayılacağın, seni ayıltmak için teyzemleri bize çağırmak zorunda kalacağım güzel bi dövme yaptıracağım. seni seviyorum bay.''. günlerdir delalım dinliyorum, ev ahalisi tarafından linç edilmek üzereyim. oysa onlardan daha olgun bir davranışla halayıma can vermelerini beklerdim. ev arkadaşlarımı sevmiyorum. kız arkadaşım olmamasından yakınıyorum;lakin bana gelenleri de geri çeviriyorum.bu yüzden,cuma akşamı herkes dışarda bir yerlere eğlenmeye giderken,ben odamda oturmuş salak salak internette bir şeyler yapıyorum.ben salak mıyım?galiba öyleyim.. dağılın lann! Çeşme Arçelik Servisi zamanin ötesinden edit: oldu da ne oldu agzima sicti. eski, kiz arkadasim olmadigi günleri özlüorum.. "necip fazıl kısakürek" derken zorlanıyorum.ısrarla "necip fazıl kısayürek" demek geliyor içimden.adını söylemek zorunda kaldığım ortamlarda önce içimden doğrusunu tekrar ediyorum daha sonra sesli bir şekilde söyleyecek cesareti buluyorum kendimde. ilkokul 1 boyunca o kadar çok yakamı takmayı unuttum ki ben bile hatırlamıyorum. ama bir seferinde bokunu çıkartıp önlüğü giymeyi unuttum. üç numara saçıma araba camından yansıyan görüntüyle şekil vermeye kalkarken farkettim. ve itiraf ediyorum anne. sabah 8'de başlayan derslere uyuyakaldığımda sen beni 8.15 gibi kaldırıp yolladığında, ben hocadan korkumdan apartmanın girişinde mal gibi oturuyodum merdivende ikinci saat başlayana kadar.

Benzer Yazılar



Dipnot
Bu yazı 17 Nisan 2012 günü yazılmıştır.. Yazdığım yazıları RSS 2.0 sistemini kullanarak takip edebilir, dilerseniz yorum yapabilirsiniz.

0 yorum:

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Yorum Gönder