Arçelik Esenşehir Servisi

Paylaş
sözlük utanıyorum. bilgisayarımı servise verdim. çantasını neyse ki önceden kontrol ettim ama içinden ne çıktı biliyor musun? çorba kaşığı, mandalina kabuğu ve aylık ped. * hayır birbiriyle tabi ki alakası yok. laptop çantasını kol çantası gibi oraya buraya bilgisayarla beraber kullanmaktan başıma geliyor. Arçelik Esenşehir Servisi konusmak istemedigim zamanlarda uzerime gelen samimiyetsiz insanlarin hepsini toplayip kendimden bilmemkacyuz metre oteye firlatmak istiyorum. laf olsun diye ezberledikleri 'hallederiz', 'bana anlatirsan rahatlarsin', 'hicbir seyi kafana takma' cumlelerini ceplerinden cikartip onume koyduklari an hizla kosup ordan uzaklasmak istiyorum ya da. ya onlar gitmeli, ya ben kacmaliyim diyorum boyle zamanlarda. hep konusmali miyiz yaaa, hic susmak isteyemez miyiz? ille de birilerinin kalbini mi kirmak lazim hayatinizin icinde olmalarina engel olmak icin? ben kimim? sen kimsin? burasi neresi falan filan...

Benzer Yazılar



Dipnot
Bu yazı 5 Nisan 2012 günü yazılmıştır.. Yazdığım yazıları RSS 2.0 sistemini kullanarak takip edebilir, dilerseniz yorum yapabilirsiniz.

0 yorum:

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Yorum Gönder