Eca Kombi Servis Merkezi Ankara

Paylaş
uzun zamandır gazetede magazin sayfasından başka bir şeye bakmıyorum. kağıttan kaplan benzetmesi, balyoz darbesi, mısır devrimi, ortadoğu evrimi vs. gibi hiçbir güncel olay ilgimi çekmiyor. ana haber bültenlerinden, köşe yazarlarından, sözlükteki din-siyaset eksenli tartışmalardan, hepsinden midem bulanıyor. fatmagül kadar ilgimi çekmiyor mesela bunlar. hayır, kesinlikle apolitik bir insan değilim. iyice cozuttum bu ara, farkındayım. resmen "kitap okumuyorum eksikliğini hissetmiyorum" diyen demet şener modundayım. neden böyle oldum ? isyanım kime ve neye ? Eca Kombi Servis Merkezi Ankara off bugun de dogum gunum zaten, uyumak istiyorum. ya da uyumayayım, bir el haxball maçı çevireyim messicanlarla.

Benzer Yazılar



Dipnot
Bu yazı 5 Nisan 2012 günü yazılmıştır.. Yazdığım yazıları RSS 2.0 sistemini kullanarak takip edebilir, dilerseniz yorum yapabilirsiniz.

0 yorum:

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Yorum Gönder