Kuşadası Demirdöküm Servisi

Paylaş
herkes bu sabah, yoğun kar yağışı olacağı için işe arabasız geldiğimi zannediyor. işin aslı; dün gece yolumun üzerinde olmasına rağmen tembelliğim yüzünden benzinciye girmemem ve arabada benzin olmadığı için sabah kapının önünde arabanın çalışmaması. amına koyim bu nasıl bir şanstır ki arabanın içindeki benzin tam kapının önüne kadar getiyor ama sabah arabayı çalıştırmıyor. eğer bir şeyi yapmamam gerekirse, yapmama şansım kalmıyor. yani yapmamam gereken bir şey olduğunda istemsiz olarak o eylemi yapıyorum. bunu yapmak istemesem de gerçekleştiriyorum, o hareketi. çok can sıkıcı ve üzücü olabiliyor, hem benim hem de çevremdekiler açısından. ama ne yaparsam yapayım, hep aynı şey oluyor ve engel olamıyorum. Kuşadası Demirdöküm Servisi sevgilim askerde.. ve ben dün beni 2 kere aramasına karşılık 2sini de yakalayamadım. ilkinde önemli bi derste olduğum için telefon kapalıydı, kim aramış msjı geldiğinde delirir gibi oldum. dersin arasından sonra telefonu açık ancak sessiz halde elimde tutuyordum ki çalarsa dersten direk çıkıp konuşucaktım buna karşın ders bittiğinde telefonu cebime atıp dersten çıkarken montumu ve çantamı toparlama sırasında 2. aramasını gerçekleştirdiğinden onu da yakalamadım. cevapsız çağrı gördüğüm an, ağızıma sıçıldı sözlük.. saat 3 40 flndı.. o zamandan beri sürekli gözüm telefonda elimden bırakamıyorum. ancak aramıyor. delirmek üzereyim. lan ya bi daha aramazsa diye yiyorum içimi.. napcam lan sözlük.. arar dimi.

Benzer Yazılar



Dipnot
Bu yazı 20 Nisan 2012 günü yazılmıştır.. Yazdığım yazıları RSS 2.0 sistemini kullanarak takip edebilir, dilerseniz yorum yapabilirsiniz.

0 yorum:

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Yorum Gönder