Kuşadası Vestel Servisi

Paylaş
ya şu kitabı okumayı da çok istiyordum, deyip kitaplığıma yaklaştığınızda konuyu değiştirip bi'kaç gün sonra sırf kalbiniz kırılmasın diye size o kitabı veriyorum ya? aslında o kitabı vermiyorum olm. sırf kendi kitabımı vermemek için yenisini alıp veriyorum. hiç boşuna, aa yeni gibi ne kadar da temizmiş, demeyin boşuna. zaten yeni kitap amınakoyım! servetimin yarısı sizlere kitap almakla tükettim, bunu da ayrıca belirteyim. evet. sanırım kendimi insanların kafasında aslında hiç ait olmadığım bir yere koyuyorum, ya da benim dünyaya bakışım o kadar farklı (saçma, gerçekçi olmayan anlamında) ki her şeyi en başından çok yanlış anlıyorum. Kuşadası Vestel Servisi bazen kendimi truman show başrolündeymişim gibi hissediyorum. enteresan gelişmeler devam ederse şayet bu fikir doğrultusunda delirme olayına girebilirim.* kendimi yalnız hissedince* durmadan film ve dizi izlerim ama ayar denen şey benim için geçerli olmadığından hep aşırıya kaçıyorum. son olarak hatırla sevgilinin bütün bölümlerini izledim ve hem cansel elçin e hem de okan yalabık a aşık olduğuma karar verdim. evet ikisine birden aşık oldum. son bölümü izlerken hala karar vermeye çalışıyordum hangisi daha iyi diye ama bir sonuç alamadım. son üç gündür aşırı dozda cansel elçin ve okan yalabık aldım sözlük, duramıyorum. nasıl bir hayal dünyasındayım ben de bilmiyorum.

Benzer Yazılar



Dipnot
Bu yazı 20 Nisan 2012 günü yazılmıştır.. Yazdığım yazıları RSS 2.0 sistemini kullanarak takip edebilir, dilerseniz yorum yapabilirsiniz.

0 yorum:

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Yorum Gönder