Kuşadası Siemens Servisi

Paylaş
kedime mamasını koyarken ayaklarım dolandı ve 2 fitlik mesafeden burun üstü yere çakıldım. ben acılar içinde kıvranırken kedim sevinçten çılgına dönmüş nereye saldıracağını şaşırmış gözlerle mır mır yerdeki mamaları yiyordu. çaylak olduğumdan beridir giriş yapıp yapıp yazar olmuş muyum diye bakmaktan öte gitmemiştir sözlükle münasebetim.es kaza yazar olsam ne üç satır bişey yazarım,ne de okurum..az orospu çocuğu değilim sözlük.. Kuşadası Siemens Servisi 1993 senesinde 15 yaşımdayken penthouse aldım ve sarışın kadınların sadece saçlarının değil tüm vücut kıllarının sarı olduğunu öğrendim.o zaman için çok tuhaf gelmişti. aslında gayet mantıklı ama bana yine tuhaf gelmişt. - ne zaman sigarayı bırakacam yeter artık desem ardından canım acaip sigara istiyor, ard arda sigara yakıyorum.. - ne zaman göt göbek de büyüdü az yiyeyim desem, o gece deli gibi karnım acıkıyor, ayı gibi yemek yiyorum yatmadan.. - ne zaman göt göbek de büyüdü yürüyüş falan yapayım desem üstüme bir ağırlık, bir kırgınlık giriyor, normal aktivitelerimi bile çok ağır yapıyorum.. - ne zaman az içeyim bu gece tadında bırakayım desem dibine vuruyorum içkinin, film kopuyor ertesi gün bok çuvalı gibi kalkıyorum.. - ne zaman işim de iyi aslında takılayım şikayet etmeyim desem o gün ya müdürle kavga ediyorum veya olayı abartıp işimden atılıyorum.. - ne zaman sosyalleşme adına birden fazla etkinlikten en kafamı yatanı seçmeye kassam, ya seçtiğim etkinlik en boktanı oluyor veya hepsi piç oluyor.. murphy yasaları ile kombine oldu bu itiraflar ama durum bu ve bunlardan ibaret..

Benzer Yazılar



Dipnot
Bu yazı 20 Nisan 2012 günü yazılmıştır.. Yazdığım yazıları RSS 2.0 sistemini kullanarak takip edebilir, dilerseniz yorum yapabilirsiniz.

0 yorum:

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Yorum Gönder