Zeytinburnu Buzdolabı Servisi

Paylaş
yiyorum. mutsuz olduğum her an yiyorum. sinirli, stresli vs. kötü duygular yaşadığım her an yiyorum. ve karbonhidratlı, şekerli şeyler yemezsem de mutlu ya da en azından ortalama ruh halime dönemiyorum. ve şu an yine yiyorum. herşeyi bırakıp olduğu noktaya gidesim var ama yapamıyorum. o kadar çok savaştım ki, bu savaşçı imajını bozmak istemiyorum. kendime karşı bile. ama şu an bırakıp gitmek istiyorum. ya da sürekli birşeyler yemeliyim. yedikçe de aslında pişman oluyorum. onun sonucunda da daha çok yiyorum. kısır döngü bile var hayatımda. gitmek istiyorum. Zeytinburnu Buzdolabı Servisi

Benzer Yazılar



Dipnot
Bu yazı 5 Nisan 2012 günü yazılmıştır.. Yazdığım yazıları RSS 2.0 sistemini kullanarak takip edebilir, dilerseniz yorum yapabilirsiniz.

0 yorum:

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Yorum Gönder