Sarıyer Bosch Servisi

Paylaş
bu sabah bindiğim taksinin şöförürün ağzı kokuyordu ve adam çok gevezeydi. susturmaya çalıştım ama beceremedim. koku gerçekten de dayanılacak gibi değildi. en sonunda camı açmak zorunda kaldım. "abi açmasaydın camı hava soğuk" dedi. dedim "benim astımım var bir fenalık geldi" dedim. inanmaz gib olunca ben de mecbur başladım öksürmeye. inandıracağım ya. hayatımda hiç krizi tutmuş astımlı da görmedim bu arada. girp olmuş gibi öksürüyorum ama arada değişik, kriz gibi adlandırabileceğini umduğum başka öksürükler de deniyorum falan. en sonunda öksürmekten midem bulandı. sen kus arabaya. allah belamı versin. adam da bana bir hal oldu sanıp numune hastanesine kırdı direksiyonu. acilden girdi. astımlı hasta var dedi. o da daha önce astımlı kimseyi görmemiş galiba. bir iki hemşire falan müdahele etti ama doktor gelmedi henüz. nerede lan bu ibne doktor. bu arada kaçayım diye arada yerimden kalkp bakıyorum ama taksici kapıda beni bekliyor. tavsiyesi olan? Sarıyer Bosch Servisi

Benzer Yazılar



Dipnot
Bu yazı 5 Nisan 2012 günü yazılmıştır.. Yazdığım yazıları RSS 2.0 sistemini kullanarak takip edebilir, dilerseniz yorum yapabilirsiniz.

0 yorum:

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Yorum Gönder