Üsküdar Kombi Servisi

Paylaş
ya biterse diye her şeyden ikişer ikişer alıyorum. arkadaşlarım saçmalama diyor ama dayanamıyorum. ya biterse? bugün parfüm aldım, ya biterse diye 2 tane aldım. parfümün vücut spreyini de aldım ama ondan da ya biterse diye 2 tane aldım. kalem aldım, bu kalemler çok güzel dedim aynı kalemden iki tane aldım, çünkü ben o kalemi çok sevdim, ya kaybedersem? anlıyorsun beni değil mi sözlük? sigara alırken de ikişer ikişer alırım, ya biter de sigarasız kalırsam diye. bugün o ıslak mendillerden de 2 paket aldım. 3 tane almam mesala. 2 den az olmaz ama 2 den fazlası da rahatsız eder beni. geçen gün bir gömlek beğendim, aldım, çok güzeldi, bir an durdum düşünüyorum, yanımdaki arkadaş '' 2 tane almayacaksın değil mi? '' dedi. yaaa dedim, saçmalama yahuu dedi. ama sonuçta gömlek çok güzeldi, ya başına bir şey gelirse ve aynı gömlekten kalmazsa bir daha? anlıyorsun beni değil mi sözlük? anla beni. Üsküdar Kombi Servisi

Benzer Yazılar



Dipnot
Bu yazı 4 Nisan 2012 günü yazılmıştır.. Yazdığım yazıları RSS 2.0 sistemini kullanarak takip edebilir, dilerseniz yorum yapabilirsiniz.

0 yorum:

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Yorum Gönder