Bakırköy Klima Servisi

Paylaş
insanların gönlünü almaktan bıktım... aman o kırılmasın, aman şu şöyle olmasın.... kime ne desem ya kırılıyor, ya sinirleniyor, ya da anlamsızca tavır alıyorlar... ya onlar çok ince detaylı düşünüyorlar, ya da ben onlar kadar ince düşünemiyorum. ya da çevremde ki herkes işsiz güçsüz, Bakırköy Klima Servisi uğraşacakları herşeyle uğraşmışlar, boş beleş hayatlarında bakkaldan sakız almak için bir hafta düşünecekleri kadar zamanları var...internetteki bi sex shop'tan bi şeyler sipariş ettim, kredi kartımdan tahsilat yapılmasına rağmen şeylerim gelmedi, "sizin hakkınızda dolandırıcılıktan suç duyurusunda bulunucam, yollayın lan şeylerimi!" diye blöf maili attım ama kimse de beni siklemedi, ben de sipariş ettiğim şeylerim gelmemesine rağmen çok sağlam tatmin edilmiş oldum.

Benzer Yazılar



Dipnot
Bu yazı 4 Nisan 2012 günü yazılmıştır.. Yazdığım yazıları RSS 2.0 sistemini kullanarak takip edebilir, dilerseniz yorum yapabilirsiniz.

0 yorum:

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Yorum Gönder