İzmir Klima Servisi

Paylaş
iki monitörü beceremeyince bu sabaha bıraktım ve ne göreyim, dün cırt diye açılan monitörüm bugün yine grev ilan etmiş. hemen söktüm ve görevine son verdim. yetkili bir samsung servisini arayana kadar kendisini koltuk iznine çıkardım ve arkadaşımın yedek monitörü ile mutlu mesut işime sarıldım. İzmir Klima Servisi ve hatta o kadar mutlu oldum ki, öteki monitörü bütün bütün boşayıp eğer yeni monitör almam gerekirse ve dahi gerekmezse bunca yıldır çirkin bulduğum ve burun kıvırdığım wide screen monitöre ilanı aşk edecek hale geldim. benim monitörüm kare formunda olduğu için ikisinin inch sayısı aynı mıdır değil midir bilemiyorum ama cırt cırt o sayfadan bu sayfaya, bu programdan şu programa seke seke geçmenin verdiği tarif edilmez mutluluğu yaşıyorum şu anda. öyle de çılgın bir durum. bilmezdim geniş ekran monitörlerin bu kadar kullanışlı, kelimelerin kifayetsiz olduğunu, monitörüm bozulmadan önce. hepsinden huzurlarınızda özür diliyorum. amen.

Benzer Yazılar



Dipnot
Bu yazı 4 Nisan 2012 günü yazılmıştır.. Yazdığım yazıları RSS 2.0 sistemini kullanarak takip edebilir, dilerseniz yorum yapabilirsiniz.

0 yorum:

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Yorum Gönder