Bahçelievler Uzman Teknisyenler

Paylaş
sertab'i ilk olarak yillar yillar öncesinde - ilk özel televizyon kanali magic box star 1 kanalinin - sanirim ilk yil - jinglelinda (melis sökmen falan da vardi sarkiyi söyleyenler arasinda) sarki söylerken görmüstüm. ufaktim o zamanlar. dayimin arkadasi orhan abi vardi, sertab'larin arkadasiydi o dönem ve o jingle ciktiginda sertab sarki söylerken ''sertab'' demisti. o zaman aklima kazinmisti sertab adi ve sesi... yillar sonra sezen aksu'nun destekli ilk albümünü cikarmis ve yavas yavas türkiye'nin en büyük sarkicilarindan biri olmustu. müzikal anlamda sanirim bastan sona dinleyebildigim dört tane albümü oldu ki onlar da ilk dört albüm. sonrasinda da pek sertab sever olamadim. Bahçelievler Siemens Servisi eurovision'u kazanmasi ardindan da bana göre adini saglamlastirsa da müzikal olarak kariyerindeki yerini korumayi birakin, geriye dogru düsüsü basladi. gerci son yillarda bir kac sarkisini (bu böyle, açık adres, koparılan çiçekler, bir damla gözlerimde ) severek dinledim. bunu da söylemek gerek. evet güzel ve güclü bir sesi var. ülkedeki yine pek cok güclü ve güzel sese sahip sarkicilar arasinda yine de basarili albümlere yada sarkilara imza atabilmistir.

Benzer Yazılar



Dipnot
Bu yazı 24 Temmuz 2012 günü yazılmıştır.. Yazdığım yazıları RSS 2.0 sistemini kullanarak takip edebilir, dilerseniz yorum yapabilirsiniz.

0 yorum:

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Yorum Gönder