Servis Bakırköy Siemens

Paylaş
ne olursa olsun, ne yaparsa yapsın senelik 5 milyon etmeyecek oyuncudur. şimdi "transfer fiyaskosu, nasıl alamayız" diyen renkdaşlarıma kalsaydı bonservisine de 12 milyon verecektik direk. yani bu adam 3 yıllık 30 milyon civarı bi paraya mal olacaktı bize. bu rakamlara değecek biri mi? deniliyor ki riera şu kadar alıyor bu adama kesinlikle değer. peki melo o paraları alıp üstüne en ufak bi formsuzluk yaşadığında hem biz taraftarlar hem futbolcular aynı şeyleri söylemeyecek mi? bana göre, fiyasko diyenlere de çok entry sildirecek. zira aysal-terim yönetimindeki ne istediğini çok iyi bilen takımıma güveniyorum ben. kendisini en ucuz maliyetle getirecekler ya da yerine onu aratmayan birini getireceklerdir. yerine kim gelirse gelsin ve ne kadar iyi performans gösterirse göstersin yine de özlenecek ve alınmadığı için yönetime sitem ettirecek futbolcudur.tamam maddi mantıksızlıklar söz konusuysa gelmesin,alınmasın ama hiçbir şey bu yılki performansından ve tutumundan sonra bu adamın özlenmesinin önüne geçemez ve ben şahsen yıllar sonra kurduğumuz adamakıllı orta sahanın bozulmasına razı Bakırköy Siemens Servisi değilim bu adam bu formaya yakışıyor,yarı fiyatına aynı işi layıkıyla bakın layıkıyla diyorum yapacak bir adam alınsa dahi melo'nun alınmasından yana olurdum.futbol sadece futbol değildir ve melo bu yıl önceki yıldan takımına küs olan galatasaray taraftarını tekrardan takımına barışık hale getirdi.kimse melo var diye kombine almış ya da forma aksesuvar vb. almış değildir ama bu yıl galatasaray bu noktalardan para kazandıysa bunda melo'nun yıl içindeki performansı,yaptıkları,aşırılıkları gibi detaylar fazlasıyla etken olmuştur.melo bu takımın rengidir.

Benzer Yazılar



Dipnot
Bu yazı 24 Temmuz 2012 günü yazılmıştır.. Yazdığım yazıları RSS 2.0 sistemini kullanarak takip edebilir, dilerseniz yorum yapabilirsiniz.

0 yorum:

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Yorum Gönder